جستجو گر فایل های اینترنت

طبقه بندی موضوعی

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر pdf

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲ ق.ظ
خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر pdf

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر pdf

 

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر به صورت دست نویس در 19 صفحه با فرمت pdf

 خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر کلر

 کاتلر و کلر، مبحث مدیریت بازاریابی را با مفهوم تدوین برنامه بازاریابی یا Marketing Plan آغاز می‌کنند. البته مفاهیم برنامه بازاریابی، در ابتدای کتاب آنها به صورت نسبتاً کلی مطرح می‌شود و در ادامه به بررسی دقیق‌تر هر یک از اجزای آن پرداخته می‌شود.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی